Er du selvstændig konsulent i dag - og drømmer du om et mere fleksibelt arbejdsliv, hvor du kan bruge din erfaring og fortsat udvikle dig fagligt?
Hos Right har vi valgt at fokusere på CFO’ens område - og vi hjælper vores kunder med at skabe det rette match, hvad enten det drejer sig om en midlertidig udfordring pga. af kritisk opsigelse, et finansprojekt eller en genbesættelse af en fast stilling i afdelingen.
Vi tror på, at virksomheder har brug for en kombination af de rette faste medarbejdere samt erfarne konsulenter, der hjælper med at gøre en forskel her og nu.
Vi tror på erfaring, faglighed og personlighed – og din erfaring tæller.
Vi søger dygtige, erfarne og selvkørende konsulenter, der har den rette værktøjskasse til at kunne gå ind og skabe fremdrift og resultater hos vores kunder. Som Associate Consultant bestemmer du selv, hvilke konsulentopgaver, du takker ja til. Du vil få mulighed for at komme ud til spændende kunder - fra store børsnoterede virksomheder til mindre startups. Du vil enten agere interim specialist/leder eller få mulighed for at drive et Finance-projekt af kortere eller længere varighed.
Hos os arbejder vi ikke med store metodeapparater og frameworks – det lader vi andre om. Vi er praktikere, der forstår kundens behov og har fokus på at finde løsninger.
Vi tror på ordentlighed og tilbyder dialog i øjenhøjde samt en fair forretningsmodel, der bl.a. tilgodeser og sikrer dig en højere indtjening som konsulent hos os. Rent formelt betyder det også, at du som selvstændig konsulent med eget CVR-nr. indgår en samarbejdsaftale med Right.
Vi vil gerne skabe de bedste forudsætninger for, at du som Associate Consultant via os kan videreudvikle dig og få succes samtidig med, at du får det arbejdsliv, du ønsker. Vi sætter derfor en ære i at lave det rette match ift. dig, din erfaring, dine ønsker og de projekter, du vil komme ud på.
Vi tilbyder et ”bæredygtigt” samarbejde baseret på gensidig respekt, medbestemmelse og transparens og sørger for en god onboarding, så du bliver en integreret del af teamet.
Right blev grundlagt i 2021 – og fra dag 1 har vi valgt at fokusere på det område, vi ved mest om: CFO’ens domæne.
Right er en ”ung” og agil virksomhed, men består af et erfarent team, der tilsammen har mange års erfaring fra rekrutterings- og rådgivningsbranchen. Vi har oplevet branchen både som kunder, kandidater og konsulenter. Virksomheden består i dag af 2 partnere og en række erfarne medarbejdere og associates.
Vi leverer rådgivning, interimsløsninger samt rekruttering af ledere og specialister til virksomhedens finansfunktion. Vi ønsker at hjælpe vores kunder med at sætte det rette hold af mennesker i finansafdelingen – og sætter en ære i at finde den rette løsning.
At blive en del af et netværk med erfarne selvstændige konsulenter
En transparent forretningsmodel baseret på ordentlighed
Et arbejdsmiljø med respekt for fagligheden og det hele menneske
Sparring med nærværende partnere og Business Support
Sociale- og faglige arrangementer
Right er en ung virksomhed, der oser af entreprenørånd og stærkt fællesskab. Dialogen er gennemsyret af positiv stemning og begejstring for samarbejdet, og partnerne har en god forståelse for min baggrund, min erfaring og ønsker til opgaver. Der er en tydelig overensstemmelse mellem mine egne og Rights værdier, hvilket er med til at styrke samarbejdet og sikre en tæt relation.
Vi deler en fælles forståelse for, hvad det betyder at gøre en forskel, hvordan kunden behov skal være i centrum og hvordan vi sikrer, at kompetencerne matcher opgaverne. Den fælles forståelse - oveni den gensidige tillid - gjorde valget meget ligefremt.
At erfaring, professionalisme og en høj grad af integritet er i højsædet hos Right, gør det bare så meget mere naturligt, at jeg vælger Right frem for så mange andre konsulenthuse på markedet. Samarbejdet med Right og Rights kunder er præget af den fælles etiske og moralske høje standard, som lægger for dagen, og som vi alle er med til at vedligeholde - hver dag.
Right har en respektfuld måde at arbejde på, og relationen til konsulenterne og kunden gennemsyrer dette. Jeg kan godt mærke, at ordentlighed er vigtigt - de har taget stressen og et ligegyldige væk.
Right er ikke større, end de stadig kan huske vores navne og profiler i dagligdagen. Partnerne viser ægte interesse i at finde opgaver til mig, hvor såvel kemi som faglige kompetencer matcher - og så er de simpelthen bare nogle sympatiske mennesker.
Linda Göttsche
linda@rght.dk
LinkedIn
Telefon:
+45 20902924
Arbejdssted: Afhængig af opgave
Jobtype: Kontrakt
Arbejdstid: Fuldtid/deltid
Ansøgningsfrist: Løbende
Tiltrædelse: Løbende